DEKARBONIZACE MOTORU vodíkem


CO JE DEKARBONIZACE?
Dekarbonizace vodíkem je nová technologie, která dokáže z motoru odstranit karbon a tím navrátit výkon, snížit emise a prodloužit jeho životnost. To vše bez rozebírání motoru, výměny oleje a od 50 minut!

CO ZÍSKÁM DEKARBONIZACÍ VODÍKEM?

PRODLOUŽENÍ ŽIVOTNOSTI MOTORU - OBNOVENÍ VÝKONU
HLADŠÍ A TIŠŠÍ CHOD   -    SNÍŽENÍ SPOTŘEBY PALIVA
SNÍŽENÍ EMISÍ     -    VYČIŠTĚNÍ DPF A KATALYZÁTORU


JAK FUNGUJE DEKARBONIZACE VODÍKEM?
Vodíková dekarbonizace je proces, kdy se během chodu spalovacího motoru přidává do vzduchového sání z H2i systému kyslíko- vodíkový plyn. H2 se váže na uhlovodíky a zefektivňuje spalovací proces. Přirozeně tak spaluje veškeré karbonové úsady, které vznikaly postupem času v motoru a všech jeho částech.

A CO VŠE DEKARBONIZACE VYČISTÍ?

Celý proces čištění probíhá nejen v pracovním prostoru motoru, ale i v dalších součástech:

Ventily - dekarbonizace vodíkem umí vyčistit spodní části ventilů, kde celý proces dekarbonizace vodíkem začíná.

Písty a pístní kroužky - karbonové úsady na pístech a pístních kroužcích mají za následek také zvýšenou kouřivost a slyšitelně hlučnější chod motoru.

Lambda sondy - zajišťují správnou regulaci palivové směsi. Pokud jsou zanesené karbonovými úsadami, tak jednotka dostává špatné informace a to zvyšuje spotřebu vozidla a zvyšuje tvorbu karbonu.

Vstřikovací trysky - tyto malé součásti mají za úkol dopravit do motoru optimální množství paliva. Jestliže jsou vstřikovací trysky zanesené karbonem, dochází ke zvýšení spotřeby automobilu a větší tvorbě karbonu kvůli nedokonalému spalování.

Katalyzátor - jestliže jste neprošli emisemi nebo se vám výrazně zvýšila kouřivost z výfuku, na vině je nejspíš přílišné množství karbonových úsad v katalyzátoru. právě tato část zadržuje látky, které jinak putují do ovzduší.

Svíčky - zakarbonované svíčky způsobí neúplné zapálení směsi paliva. V důsledku toho se sníží účinnost motoru a automaticky dochází ke zvýšení tvorby karbonu na ostatních dílech.

EGR ventilyvodík někdy umí EGR ventil částečně vyčistit, ale čím dále je egr ventil od spalovací komory, tím účinnost čištění klesá. Také záleží na typu motoru a proto nemusí dojít k pročištění egr ventilu tak, jak by bylo potřeba. V takovém případě doporučujeme po vodíkové dekarbonizaci provést mechanické vyčištění EGR ventilu.

NEMÚŽE DEKARBONIZACE AUTO POŠKODIT?

Vodíková technologie je nejbezpečnější forma dekarbonizace. Nepoužíváme žádnou chemii. Uhlíkové usazeniny se mění na plyn a tím pádem se nikde dále neusazují. Při čištění se o moc nezvyšuje provozní teplota, takže díly nijak netrpí. Pístní kroužky nezačnou propouštět olej. Nic v motoru nerozebíráme, nehrozí mechanické porušení částí. Čistili jsme i vozidla s nájezdem přes 500 000 km, velmi zanesené i přes 30 let staré, a nezaznamenali jsme žádné negativní výsledky. Náš stroj má všechny potřebné certifikace EU a je testovaný pro trh v České republice. Disponuje jedním z nejvyšších výkonů na trhu.


JAK ČASTO DEKARBONIZACI PROVÁDĚT?

Dekarbonizaci vodíkem doporučujeme provádět každý rok, minimálně jako prevenci před možnými škodami v důsledku zanesení jednotlivých součástí motoru karbonovými úsadami. Za pouhých 60 minut ročně si ušetříte desítky hodin v autoservisu s řešením možných poruch motoru. Pokud však patříte mezi majitele automobilů s motorem 1.6 FSI, 1.2 TCe a mnohé další, které mají sklony ke tvorbě karbonových úsad v motoru, doporučujeme vám provádět dekarbonizaci vodíkem každých 15 000 km.


KOLIK U NÁS DEKARBONIZACE VODÍKEM STOJÍ?
Obsah motoru do 1.300 m3 = Kč 2.690,-
Obsah motoru do 1.900 m3 = Kč 2.990,-
Obsah motoru do 2.500 m3 = Kč 3.290,-
Obsah motoru do 5.000 m3 = Kč 3.990,-
Obsah motoru nad 5.000m3 = Kč 5.990,-

Kontaktujte nás a domluvte si u nás termín úkonu
nebo nás navštivte osobně a proberte možnosti s naším technikem u dobré kávy nebo čaje.

Při dekarbonizaci spolupracujeme se specialisty z firmy BezKarbonu, kde odbavili již přes 3000 spokojených zákazníků.